W wyzwaniu CODE WEEK realizowanym w ramach programu Uczymy Dzieci Programować z firmą EDUSENSE zrealizowaliśmy 10 zadań i wygraliśmy PuzzleAR. Te niepozorne czarne puzzle uczniowie skanowali za pomocą aplikacji PuzzleAR. Ukazywały nam się zwierzęta, które są trójwymiarowe. Mogliśmy posłuchać ich głosów. Nie zawsze aplikacja chciała nam działać, ale wspólnymi siłami i z pomocą kolegów, udało się. Dziękuję uczniom za przyniesienie własnych telefonów/tabletu oraz rodzicom za pomoc w instalacji aplikacji.
Łączna liczba wyświetleń
- Nauczanie zdalne
- Nasz nowy padlet
- Instrukcje i dobre rady
- Zadania online
- Gry tworzone przez uczniów 3b Bodzanów
- Prezentacje książek
- Wycieczka do lasu
- Ortograficzna wyprawa - mapa projektu
- Uczymy Dzieci Programować - werbinar
- Dzień Kropki 2019
- Pippi Pończoszanka PUZZLE
- Nowe filmy 2b
- Władcy Polski PUZZLE
- Projekty eTwinning 1B
- Nasze filmy 1B
wtorek, 26 listopada 2019
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Dziekuję
Dziękuję moim Uczniom i ich Rodzicom za wspólne trzy lata. Mam nadzieję, że miło będziecie wspominać ten czas. Wszystkim życzę udanych i prz...
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz